VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
Vždy se snažíme, aby zboží, které pro Vás s láskou šijeme, bylo bezchybné a perfektně Vám sedělo. Spokojení zákazníci jsou naší prioritou. I přes veškerou naši snahu a komunikaci s Vámi ohledně správných rozměrů se může stát, že Vám naše oblečení nebude sedět nebo na oblečení naleznete nějakou vadu a rozhodnete se zboží vrátit. Podle Občanského zákoníku máte jako kupující též právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodu.
Jak postupovat při reklamaci nebo odstoupení od smlouvy:
Odstoupení od smlouvy nebo reklamace vady musí být vždy oznámeny písemnou formou. Než se rozhodnete nám zboží vrátit, vždy nás o takové situaci prosím předem informujte (nejlépe emailem).
K vracenému zboží prosím přiložte jeden z těchto dokumentů:
Vracené zboží musí splňovat následující podmínky, jinak nebude reklamaci vyhověno:
- zboží není poškozené
- zboží nenese známky nošení ani opotřebení
- zboží má na sobě stále všechny původní cedulky
- zboží obsahuje veškteré příslušenství (v případě sad a kompletů)
Zboží lze vrátit dvěma způsoby:
- osobně v Plzni po předchozí domluvě
- doporučeným zasláním Českou poštou nebo Zásilkovnou na adresu prodejce
- veškeré náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující
- zboží vrácené na dobírku nebude převzato a reklamaci nebude vyhověno
Důležité informace:
- Na zboží šité na zakázku a upravené na výslovné přání zákazníka se nevztahuje lhůta pro vrácení, zboží lze pouze upravit, odstoupení od smlouvy není v takovém případě možné.
- Stejně tak nelze odstoupit od smlouvy z hygienických důvodů v případě určitých druhů zboží (např. odličovací tamponky).
- Z technických důvodů nelze zboží vyměnit za jinou velikost. Pokud si přejete jinou velikost, vytvořte si prosím novou objednávku v našem e-shopu. Peníze za vrácené zboží Vám budou zaslány na bankovní účet, jenž nám zašlete v reklamačním protokolu.
Zpracování reklamace:
Jakmile od Vás obdržíme balíček s reklamovanýn/vraceným zbožím, budeme Vás kontaktovat o jeho úspěšném doručení a domluvíme se na dalším postupu.
Na vyřízení Vaší žádosti máme podle zákona lhůtu 30 kalendářních dní, vždy se však snažíme Vaši reklamaci vyřešit v co nejkratším možném čase k naší oboustranné spokojenosti. Tato lhůta začíná plynout dnem, kdy nám bude vrácené zboží doručeno.
Pokud bude Vaše reklamace uznána jako opodstatněná, peníze za zakoupené zboží Vám zašleme nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne rozhodnutí o uznání reklamace na Váš bankovní účet.